- Διαφήμιση -

Η Tourix αντιπροσωπεύει μια νέα φιλοσοφία στη συμβουλευτική τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών όπου η μετεξέλιξη, η αναδιοργάνωση και η ανάπτυξη μιας επιχείρησης στηρίζεται κυρίως στην επένδυση του ανθρώπινου δυναμικού.

 

Με αυτή τη λογική, η συνεχής βελτίωση και εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της εκπαίδευσης, σε ένα παρακινητικό περιβάλλον αποτελεί την πιο δυναμική κατεύθυνση μιας Εταιρείας για την επίτευξη της Αποστολής και των Στόχων της.

-Ανακαλύψτε το νέο e-shop του Βιβλιοπωλείου ΚΟΥΚΙΔΑ-

H Tourix ξεκίνησε το 2009 με αντικείμενο την προώθηση τουριστικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο στρατηγικά και μεθοδικά, συνδυάζοντας παραδοσιακές τεχνικές προώθησης και διαμόρφωσης στρατηγικής με τα ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας & πωλήσεων.

Το αντικείμενο της εταιρείας έκτοτε εξελίχθηκε σε κάτι παραπάνω από αυτή της εταιρείας διαδικτυακής προώθησης. Η εμπειρία και ενασχόληση σε συνδυασμό με τη συνεχή επένδυση σε Έρευνα & Ανάπτυξη, την οδήγησε σε πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες Β2Β για τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς, καθώς και Events Promotion ενώ παράλληλα άρχισε να αναπτύσσει το τμήμα εκπαίδευσης της εταιρείας σε θεματολογία που άπτονται γνώσεων και εμπειριών των στελεχών της, γύρω από την στρατηγική προώθηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών και εκδηλώσεων στο διαδίκτυο.

Τομείς Δραστηριοποίησης:

 Digital Tourism Marketing Strategy & Promotion

 Συμβουλευτική

√ Εκπαίδευση

√ Events

Με έδρα την Κόρινθο αλλά και γραφεία σε Βόλο & Κρήτη, έχει πλέον επεκτείνει την δραστηριότητα της σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας αλλά εδώ και 2 χρόνια και στο εξωτερικό, με σημαντικές συνεργασίες.

Το motto μας; Φέρνουμε Αποτελέσματα

Με πλήρως πελατοκεντρική προσέγγιση και με γνώμονα και κινητήριο δύναμη την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος, όλα τα μέλη της ομάδας – εφοδιασμένα με εμπειρία, δημιουργικότητα και επαγγελματισμό –  είναι πάντα πρόθυμα να δοκιμάσουν τα όρια και να κάνουν το αδύνατο- δυνατό!

Κατανοώντας τις ανάγκες, αξιολογώντας το περιβάλλον και μεγιστοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους της κάθε επιχείρησης.

Μερικές από τις σημαντικότερες συνεργασίες της Tourix:

  • Έχει αναλάβει τον σχεδιασμό & υλοποίηση του Τουριστικού Branding του Ευρωπαϊκού project Routes4U για λογαριασμό του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 2020 σε σχέση με την ανάδειξη των Πολιτιστικών Διαδρομών 4 Μακροπεριφερειών της Ευρώπης (Αδριατικής-Ιονίου, Βαλτικής, Δούναβη, Άλπεων)
  • Ανέλαβε την διεθνή τουριστική καμπάνια διαδικτυακής προώθησης του Δήμου Αγίου Νικολάου Κρήτης (Agios Nikolaos Crete)
  • Ανέλαβε την ηλεκτρονική παρουσία, οργάνωση και προώθηση του 1ου Athens Music Week Festival (2019)
  • Έχει πελάτες / συνεργάτες σημαντικά τουριστικά γραφεία της Ελλάδας μεταξύ των οποίων το Hellenic Tours, Hellenic Island Services Santorini, το Big Travel (σε Ρόδο, Κρήτη, Κώ και Κέρκυρα) το Sanmed Travel Hub (Κυκλάδες) στο κομμάτι του εισερχόμενου τουρισμού.
  • Σχεδιασμός & υλοποίηση ηλεκτρονικής στρατηγικη για λογαριασμό της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας των Ιόνιων Νησιών Kerkyra Lines
  • Προώθηση, online και offline του διεθνούς event Agios Nikolaos On Sup στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης για περισσότερα από 3 χρόνια
  • Έχει αναλάβει το σχεδιασμό και υλοποίηση της Digital στρατηγικής του εμπορικού πάρκου Mare West στην Κόρινθο, που ανήκει στον όμιλο της Βιοχάλκο.
  • Προώθηση του Stymphalia Lake Run για λογαριασμό του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς ΠΙΟΠ.
  • Σχεδιασμός & υλοποίηση της Digital στρατηγικής παρόχων “Tours & Activities” μεταξύ των οποίων το Explore Ziria, Explore Nafplio, The Wine Connoisseurs – Wine Tours in Greece, Santorini Luxury Travel κ.ά.

Συνεργασία με Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Οργανισμούς

 

  • Στελέχη της Tourix διδάσκουν στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
  • Η Tourix είναι συνεργάτης του SETE Training, στα σεμινάρια του Digital Marketing Masterclass.
  • Συμμετείχε με εισήγηση στο Digital Tourism Marketing στο Σχολείο Τουρισμού on Tourστην Χαλκιδική
  • Έχει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τα Πανεπιστήμια Πειραιά και Θεσσαλίας.

 

Zalo.Digital – Ένα νέο Brand από την Κορινθία για τη συνεισφορά στο Ψηφιακό Μετασχηματισμό των επιχειρήσεων

 

Ένα νέο brand πλέον βρίσκεται σε ανάπτυξη από τα στελέχη της εταιρείας σε συνεργασία με ομάδα εξειδικευμένων & έμπειρων στελεχών που βρίσκονται στο επιχειρηματικό οικοσύστημα της. Το νέο αυτό brand έχει την ονομασία Zalo.Digital, και αποστολή του είναι να συνεισφέρει στην ανάγκη ψηφιακού μετασχηματισμού που έχουν οι επιχειρήσεις, στους τομείς της Στρατηγικής, των Διαδικασιών ή του Marketing & Πωλήσεων.

 

Μερικές από τις δυνατές συνεργασίες του νέου brand “Zalo.Digital”

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση της Digital στρατηγικής της εταιρείας MAM Cyprus, του ομίλου MAM/BAMED που εδρεύει στην Αυστρία και την Ελβετία.
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση της Digital στρατηγικής του οργανισμού TUV Hellas, του μεγαλύτερου οργανισμού πιστοποιήσεων στην Ελλάδα, μέλος του ομίλου TUV Nord Group.

Η λίστα πραγματικά μεγάλη και η εξέλιξη της Tourix μέσα στα χρόνια ακόμα μεγαλύτερη

#TOURIX

Travel & Tourism Marketing Agency

 Κολιάτσου 40, Κόρινθος

Tηλ: 2741 500 100

Email: contact@tourix.gr

Website: www.tourix.gr

f: https://www.facebook.com/tourix.gr/

i: https://www.instagram.com/tourix.gr/

l: linkedin.com › Tourix