- Διαφήμιση -

Ποια είναι τα σημεία, που ενώ δεν το συνειδητοποιούμε «φυλακίζουν» την μεγαλύτερη ένταση; Έτσι θα τα τεντώσετε με απλές stretching ασκήσεις για να νιώσετε άμεση ανακούφιση…

Οι γλουτοί, οι ιγνυακοί τένοντες και οι τετρακέφαλοι αποτελούν τα σημεία που τεντώνουμε περισσότερο πριν και μετά τις προπονήσεις μας. Είτε προετοιμάζεστε για μια έντονη cardio προπόνηση ή για μια λειτουργική HIIT συνεδρία, πολλοί είναι οι άνθρωποι που εστιάζουν σε ασκήσεις stretching για την διάταση αυτών των μυών, όπως και της πλάτης ή των γοφών.

-Ανακαλύψτε το νέο e-shop του Βιβλιοπωλείου ΚΟΥΚΙΔΑ-

Αλλά με περίπου 650 διαφορετικούς σκελετικούς μύες στο ανθρώπινο σώμα, εστιάζοντας στους «κύριους» μύες, αφήνετε πολλούς απλώς να κάμπτονται δίχως να απελευθερώνετε την ένταση που μπορεί να συσσωρεύεται σε αυτούς, ειδικά αν περνάτε τις περισσότερες ώρες της ημέρας καθισμένοι μπροστά από έναν υπολογιστή.

Νιώθετε πιασμένοι; Τα καλύτερα σημεία για stretching

Αν νιώθετε το σώμα σας.. «ανεξήγητα» άκαμπτο και πιασμένο, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε να τεντώσετε τα ακόλουθα σημεία:

Μυς γύρω από το λαιμό

Αν σκεφτούμε πόσες ώρες περνάμε μπροστά από έναν υπολογιστή ή πάνω από το κινητό μας, μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε την πίεση που δέχονται οι μυς του λαιμού και του αυχένα καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας.

Για να τους χαλαρώσετε μπορείτε να δοκιμάσετε:

  • Τραβήξτε απαλά το κεφάλι και τον λαιμό σας στην αντίθετη πλευρά του σημείου που μπορεί να σας ενοχλεί, τραβώντας το αυτί προς τον ώμο σας.
  • Κάντε το ανά τακτά χρονικά διαστήματα για περίπου 15-30 δευτερόλεπτα.

Στήθος και ώμοι

Τείνουμε να συσσωρεύουμε ένταση τόσο στον θώρακα όσο και στους ώμους. Για να καταφέρετε να χαλαρώσετε, μπορείτε να δοκιμάσετε:

  • Ακουμπήστε τα χέρια σας στο πίσω κάτω μέρος της πλάτης σας και σηκώστε τα προς τα πάνω όσο το δυνατόν περισσότερο, διατηρώντας όμως ευθεία και την πλάτη σας σε όρθια στάση.
  • Κρατήστε αυτήν την στάση για 15-30 δευτερόλεπτα.

Ραχιαίοι

Όταν καθόμαστε το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας, οι ραχιαίοι μας όχι μόνο ατονούν αλλά μπορεί και να συσσωρεύσουν ένταση. Για να τους χαλαρώσετε, απελευθερώνοντας την ένταση, μπορείτε να δοκιμάσετε:

  • Σηκωθείτε από το γραφείο σας και χρησιμοποιείστε την καρέκλα σας ως στήριξη για να τεντώσετε την πλάτη σας, γέρνοντας προς τα μπροστά.
  • Τεντωθείτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα