in ,

Εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι στο Υδροθεραπευτήριο Λουτρακίου

Στόχος να γνωρίσουν και να προβάλουν το Λουτράκι

Μια σημαντική ενέργεια του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου με την υποστηριξη των φορέων του Τουρισμού και του Δήμου Λουτρακίου (photo:perahora.gr)

Μετά από πρόσκληση του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, διοργανώθηκε 3ήμερο Press Trip με τη συμμετοχή 20 δημοσιογράφων, Αθηναϊκών ΜΜΕ,oι οποίοι εξειδικεύονται σε θέματα υγείας και ευεξίας.  με σκοπό να παρουσιάσουν και να διαφημίσουν το Λουτράκι, σην ευρύτερη περιοχή και τις δυνατότητες που προσφέρει ως ένας ολοκληρωμένος πολυθεματικός προορισμός, ο οποίος είναι κατάλληλος για όλες τις εποχές.

Από τους πλέον κοσμοπολίτικους και ιστορικούς θερμαλιστικούς προορισμούς στην Ελλάδα το Λουτράκι διαθέτει ένα δημοτικό Spa, αν όχι το καλύτερο, ένα από τα καλύτερα στην Ελλάδα, τόνισε ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου κ. Σπύρος Καραβούλης.

Παρουσιάσθηκε σε πρώτη προβολή από τον Τουριστικό Οργανισμό,ένα βίντεο που αφορά στην υγεία και ευεξία και είναι μια σειρά από μικρότερα βίντεο θεματικών ενοτήτων του τουριστικού προορισμού .

Το παρών έδωσαν ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ. κ. Γκιώνης Γιώργος, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Αναστάσιος Σακελλαρίου, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού κ. Καραβούλης, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΑΕΔΙΚ κ. Σακισλή Ελένη, η Πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Κορινθίας κ. Σοφία Φιλιππίδη, ο Πρόεδρος του ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ κ. Κόντης Ιωάννης, ο Διευθυντής του Loutraki Thermal Spa κ. Πετρίτσης καθώς επίσης και η υπεύθυνη Marketing του Spa k. Νικολοπούλου η οποία παρουσίασε εκτενώς τις υπηρεσίες του Υδροθεραπευτηρίου, τους χώρους και εξήγησε τις θεραπευτικές  ιδιότητες του ιαματικού νερού και τα πακέτα προσφορών.

What do you think?

-1 points
Upvote Downvote

Σχολια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Comments

0 comments

Βγάλτε ζακέτες … απότομη αλλαγή του καιρού από την Τρίτη

Σαββατόβραδο στο τμήμα μετά από καβγά στο λιμάνι της Κορίνθου