1_ΚΟΡΙΝΘΙΑ4_ΚΟΙΝΩΝΙΑΑΠΟΨΕΙΣΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

Πράσινη Πόλη: Η Κόρινθος χρειάζεται Δημοτική Αστική Συγκοινωνία

0

Η Κόρινθος εξακολουθεί να στερείται Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας, παρά το γεγονός ότι η νομοθεσία επιτρέπει ρητά τη δημιουργία της. Η πρόσφατη τροποποίηση της σύμβασης με το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα (Β.Ι.) και η επιμονή του κ. Σταυρέλη για συνεργασία με το ΚΤΕΛ, καταγγέλλεται από την παράταξη Πράσινη Πόλη ως ένδειξη έλλειψης πολιτικής βούλησης να προσφέρει ο Δήμος ένα αυτόνομο, πράσινο και πραγματικά δημοτικό μέσο μετακίνησης στους πολίτες.

Χαμένη στρατηγική ευκαιρία

Με τη σύμβαση που προωθείται με το ΚΤΕΛ, χάνεται η ευκαιρία για μια ουσιαστική μεταρρύθμιση στις μετακινήσεις της πόλης. Η Κόρινθος μένει χωρίς τη δυνατότητα:

  • να συνδέσει το κέντρο με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο,

  • να εξυπηρετήσει την Αρχαία Κόρινθο,

  • να διευκολύνει χιλιάδες πολίτες στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Η απουσία δημοτικής συγκοινωνίας στερεί από την πόλη ένα σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο που θα μείωνε την κυκλοφοριακή συμφόρηση και θα ενίσχυε τον τουρισμό.

Οι δεσμεύσεις της «Πράσινης Πόλης»

Η παράταξη Πράσινη Πόλη, με επικεφαλής τον Δημήτρη Πρωτοπάπα, τονίζει ότι η σύμβαση με το ΚΤΕΛ είναι απαράδεκτη και δεσμεύεται για:

  • Σύνδεση του Προαστιακού με το κέντρο της Κορίνθου και την Αρχαία Κόρινθο μέσω Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας.

  • Δωρεάν μετακινήσεις για όλους τους πολίτες.

  • Δημιουργία σύγχρονης συγκοινωνίας με ευρωπαϊκά πρότυπα, σε πλήρη αρμονία με τις ανάγκες μιας πόλης που θέλει να λέγεται «πράσινη».

Η ανακοίνωση καταλήγει με ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τον Δήμαρχο:
«Τα δώρα δεν χαρίζονται, κ. Δήμαρχε. Οι ανάγκες των πολιτών και το μέλλον της Κορίνθου δεν μπορούν να μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα».

Η συζήτηση για την δημοτική συγκοινωνία δεν είναι μόνο τεχνικό ζήτημα, αλλά αφορά την ποιότητα ζωής, την προστασία του περιβάλλοντος και την ανάπτυξη της πόλης.

Πράσινη Πολη:

Η τροποποίηση της σύμβασης με το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα (Β.Ι.) και η εμμονή του κ.Σταυρέλη για συνεργασία με το ΚΤΕΛ, δείχνει έλλειψη πολιτικής βούλησης να αποκτήσει ο Δήμος Κορινθίων αυτονομία και να προσφέρει ένα πραγματικά δημοτικό και πράσινο μέσο μετακίνησης στους δημότες μας.

Η πόλη μας παραμένει χωρίς Δημοτική Αστική Συγκοινωνία, ενώ η νομοθεσία επιτρέπει ρητά τη δημιουργία της.

Χάνεται μία στρατηγική προτεραιότητα διότι η προτεινόμενη σύμβαση με το ΚΤΕΛ, στερεί από την Κόρινθο τη δυνατότητα να συνδέσει το κέντρο της πόλης με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την Αρχαία Κόρινθο.

Ένα έργο που θα διευκόλυνε καθημερινά χιλιάδες δημότες, θα μείωνε την κυκλοφοριακή συμφόρηση και θα προωθούσε την τουριστική ανάπτυξη.

Η «Πράσινη Πόλη» καταγγέλλει δημόσια τη σύμβαση που προωθείται μεταξύ του ΚΤΕΛ και του Δήμου Κορινθίων ως απαράδεκτη και δηλώνει ξεκάθαρα τη δέσμευσή της για:

🎯 Σύνδεση του Προαστιακού με το κέντρο της Κορίνθου και με την Αρχαία Κόρινθο με Δημοτική Αστική Συγκοινωνία.

🎯 Παροχή της υπηρεσίας αυτής δωρεάν για όλους τους πολίτες.

🎯 Δημιουργία σύγχρονης Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας με ευρωπαϊκά πρότυπα, όπως επιτρέπει η νομοθεσία και όπως αρμόζει σε μια πόλη που επιθυμεί να λέγεται «πράσινη».

Καλούμε τον κ. Σταυρέλη να αναλογιστεί τη σοβαρότητα της απόφασης.

Τα δώρα δε χαριζονται κ.Δήμαρχε !

Οι ανάγκες των πολιτών και το μέλλον της Κορίνθου δεν μπορούν να μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ- ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ

Επιμελητήριο Κορινθίας | Συνεργασία με χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας μέσω Ινδονησίας

Previous article

Γιάννης Σιάτος: «Η Ορεινή Κορινθία δεν χρειάζεται φιέστες, αλλά έργα»

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply