1_ΚΟΡΙΝΘΙΑ

ΦΡΑΓΜΑ ΑΣΩΠΟΥ: Οι φήμες τρέχουν, ο καθένας λέει ό,τι θέλει – Γιατί δεν μιλάνε Άκτωρας και υπουργείο

0

Συγκεχυμένες παραμένουν οι πληροφορίες για το τι πραγματικά συμβαίνει με το Φράγμα Ασωπού. Κυριολεκτικά ο καθένας λέει ό,τι θέλει, ενώ ακόμα και τα επιτόπια ρεπορτάζ που γίνονται και δείχνουν ότι δεν εκτελείται καμία εργασία στο φράγμα, επιχειρείται να διαψευστούν από αυτοδιοικητικούς παράγοντες.

Χτες είχαμε μία νέα παρέμβαση από τον αρμόδιο για το θέμα αντιπεριφερειάρχη Υποδομών Χάρη Βυτινιώτη, ο οποίος, όπως είπε, ενημερώθηκε από τους εργαζόμενους στο Φράγμα ότι ναι μεν υπάρχει διακοπή εργασιών στο Φράγμα, αλλά πως οι εργασίες συνεχίζονται σε άλλο σημείο και συγκεκριμένα στο σημείο της σύνδεσης του φράγματος με τον αγωγό του ΑΟΣΑΚ (!), ενώ χαρακτήρισε ανυπόστατα έχω και κακόβουλα όσα λέγονται περί οριστικής διακοπής του έργου.

Θα πρέπει εδώ φυσικά να σημειωθεί ότι κανείς ποτέ δεν είπε πως το έργο σταματά οριστικά, αντίθετα όλοι μιλούσαν για διακοπή εργασιών. Κάτι το οποίο επιβεβαίωσαν οι τοπικοί παράγοντες της Κοινότητας Άσσου Λεχαίου, που έκαναν αυτοψία στο έργο, αλλά -ουσιαστικά παραδέχτηκε- και ο κ. Βυτινιώτης

Το ζήτημα είναι, ωστόσο, πως ενώ έχει γίνει ο κακός χαμός ο Άκτωρ δεν έχει πάρει θέση να ξεκαθαρίσει την κατάσταση και να πει τι συμβαίνει, ενώ ακόμα δεν έχει μιλήσει επίσημα ούτε η κυβέρνηση και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το οποίο έχει την ευθύνη εκτέλεσης του έργου. Όλοι συμπεριφέρονται σαν να είναι όλα καλά και ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως στο παρασκήνιο διεξάγεται ένα “μπρα ντε φερ” ανάμεσα στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και τον εργολάβο με επίκεντρο την αναθεώρηση της σύμβασης κατά 4,8 εκατ. για την άρση της επικινδυνότητας που έχει παρουσιαστεί στη θέση του υπερχειλιστή.

Πηγές που μίλησαν στο korinthia.net.gr ανέφεραν ότι είναι ζήτημα χρόνου οι δύο πλευρές να καταλήξουν σε συμφωνία και πιθανότατα εντός της ερχόμενης εβδομάδας να ανακοινωθεί ότι οι εργασίες ξεκινούν και πάλι με τον Άκτωρα, ή το υπουργείο (ή και τους δύο) να βγάζουν τότε ανακοίνωση και να αναφέρουν πως …δεν υπήρξε ποτέ διακοπή.

Yπενθυμίζεται ότι η ολοκλήρωση του έργου παρατάθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2022 από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2023, ύστερα από αίτημα του αναδόχου. Η νέα ημερομηνία ισχύει και για την κύρια σύμβαση (περίπου 31 εκατ. ευρώ) και για την 1η συμπληρωματική σύμβαση ύψους 12 εκατ. ευρώ, ενώ έχουμε και την νέα επίμαχη ΑΠΕ για τα 4,8 εκατ. ευρώ.

Επίσης, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με απόφαση του τον περασμένο Μάρτιο, προχώρησε σε διαγωνισμό ύψους 5,63 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ για την εκπόνηση μελέτης για τα συνοδά έργα του Φράγματος Ασωπού. Το έργο είναι χαρακτηρισμένο ως Εθνικού Επιπέδου.

Ο Δημήτρης Σταρόβας και οι “1550” θα ανάψουν το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο, την 1η Δεκεμβρίου

Previous article

Τρεις ακόμα υποψηφίους για την ΠΝΟΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ανακοίνωσε ο Σταυρέλης (Video)

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.