Μία έρευνα της Ofcom στον Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε πως οι νέοι απομακρύνονται από τα παραδοσιακά media και επιλέγουν τα social media για την ενημέρωσή τους. Η κατανάλωση ειδήσεων στο TikTok ανέβηκε από 800.000 χρήστες το 2020 στα 3.9 εκατομμύρια το 2022. Το 29% των εφήβων επιλέγει το Instagram για την ενημέρωσή του, με το TikTok και το YouTube να ακολουθούν στενά σε ποσοστά. Η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα έντυπα, επικρατούν ακόμα μόνο σε μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ.
Στο TikTok μάλιστα, οι μισοί χρήστες που ενημερώνονται για ειδήσεις από την πλατφόρμα είναι ηλικίας 16-24, ενώ σε αριθμό ξεπερνούν αυτούς που ενημερώνονται από το website και την εφαρμογή του Sky News.
Comments