ΥΓΕΙΑ

«Καίει» θερμίδες κι όχι μόνο – Οι λόγοι που θα λατρέψετε το kickboxing

0

Οι λόγοι που θα σας πείσουν να δοκιμάσετε το kickboxing.

Η δημοτικότητα του kickboxing έχει αυξηθεί και για καλούς λόγους, αφού αποτελεί μια εξαιρετική μορφή άσκησης που ενισχύει τη δύναμη των μυών αλλά και την καρδιαγγειακή λειτουργία του οργανισμού. Οι γροθιές και τα λακτίσματα αποτελούν μερικές από τις κινήσεις του.

Το kickboxing είναι ένα άθλημα μάχης που περιλαμβάνει δύο αγωνιζόμενους, ο καθένας από τους οποίους κατευθύνει δυνατά χτυπήματα με τα χέρια, τους αγκώνες, τα γόνατα, τις κνήμες και τα πόδια προς τον άλλον. To kickboxing εκτός από την εκγύμναση του σώματος ωφελεί και την ψυχική μας υγεία.

Boost στη διάθεση

Οταν το ψυχολογικό βάρος που αισθανόμαστε εξαιτίας του στρες γίνεται συντριπτικό, το μυαλό μας χρειάζεται να απελευθερώσει την ψυχική πίεση μέσω της σωματικής κίνησης. Αυτό μας χαρίζει προσωρινή ανακούφιση, εντείνοντας την παραγωγή των ενδορφινών, γνωστών και ως «feel-good» ορμονών.

Το kickboxing μάς δίνει την ευκαιρία να διοχετεύσουμε την ένταση μέσω των χτυπημάτων και να διορθώσουμε τυχόν χημικές… ανισορροπίες.

Ασπίδα στο στρες

Πρόκειται για άθλημα αγχολυτικό, με τις προπονήσεις kickboxing μάλιστα να αυξάνουν, σύμφωνα με έρευνα, την ανθεκτικότητά μας σε στρεσογόνους παράγοντες της καθημερινότητας.

Από την άλλη, τα έντονα επίπεδα της καρδιαγγειακής άσκησης σηματοδοτούν την έκκριση των ενδορφινών, ενισχύοντας τα θετικά συναισθήματα ακόμα και μετά την πρώτη προπόνηση.

Χαρίζει αυτοπεποίθηση

Το kickboxing είναι ανταποδοτικό. Πέρα από την καλή φυσική κατάσταση, συμβάλλει και στην προσωπική σας ανάπτυξη με την καλλιέργεια τεχνικών δεξιοτήτων. Ερευνες επισημαίνουν ότι απαιτεί αλλά και βελτιώνει την αυτοπεποίθηση, τα κίνητρα, την ελπίδα και την αισιοδοξία, την ψυχική και σωματική ανθεκτικότητα.

Μας δίνει κίνητρο

Κάθε προπόνηση kickboxing είναι μια ευκαιρία να δημιουργήσετε στιγμές με νόημα. Από το να ολοκληρώσετε έναν δύσκολο γύρο, να προλάβετε ένα ξαφνικό χτύπημα έως και τη βελτίωση της απόδοσής σας, αυτές είναι μερικές από τις στιγμές που τονώνουν το αίσθημα του σκοπού και του κινήτρου.

Μάλιστα, οι θετικές του επιδράσεις βγαίνουν και εκτός… «ρινγκ». Αρκεί να σκεφτείτε όλες τις θετικές αλλαγές και τις συνήθειες που θα υιοθετήσετε για να διατηρήσετε το επίπεδό σας.

Βελτιώνει τη μνήμη, την εστίαση και την ευκρίνεια

Οι σύνθετοι συνδυασμοί kickboxing απαιτούν διανοητική προσπάθεια. Για να τους εκτελέσετε σωστά και να καταφέρετε χτυπήματα, πρέπει να απομνημονεύσετε τη σειρά, μετά πρέπει να εξαλείψετε εξωγενείς παράγοντες και να εστιάσετε μόνο σε αυτό. Για να ολοκληρώσετε έναν γύρο, η συγκέντρωσή σας είναι απαραίτητη.

Προκαλώντας τον εαυτό σας να συνεχίσει ένα μοτίβο για έναν ολόκληρο γύρο θα βελτιώσει τη συνολική μνήμη, την εστίαση και τη νοητική σας διαύγεια. Ταυτόχρονα, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τεχνικές kickboxing απαιτούν ισορροπία και συντονισμό. Αυτοί οι τύποι κινήσεων έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου, τονώνοντας και τη γνωστική λειτουργία.

Καθώς εξασκείτε την ισορροπία σας για να καταφέρετε ένα λάκτισμα ενώ στέκεστε στο ένα σας πόδι, ταυτόχρονα προπονείτε τη μνήμη σας, ενισχύοντας τη χωρική σας επίγνωση.

– Να δοκιμάσω το cardio ή το παραδοσιακό;

Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι μαθημάτων kickboxing, το είδος που βρίσκετε στα μεγάλα γυμναστήρια που ονομάζονται τυπικά «cardio kickboxing» και το είδος που συναντάτε σε εξειδικευμένα κέντρα εκπαίδευσης που διδάσκουν τις βασικές αρχές και τις προηγμένες δεξιότητες του παραδοσιακού kickboxing. Εάν θέλετε μια καλή αερόβια προπόνηση και δεν σας ενδιαφέρουν οι τεχνικές δεξιότητες, τότε η επιλογή του cardio θεωρείται ιδανική. Αν θέλετε να αποκτήσετε δεξιότητες και να μάθετε συγκεκριμένες τεχνικές, δοκιμάστε τις δυνάμεις σας σε ένα πιο παραδοσιακό στυλ, με τη βοήθεια ενός πιστοποιημένου instructor.

– Τι θα χρειαστείτε

Το εμβληματικό και απαραίτητο εργαλείο του kickboxing δεν είναι άλλο από τα γάντια. Τα ελαφριά ή τα στρογγυλεμένα δερμάτινα γάντια είναι απολύτως απαραίτητα για όλους τους μποξέρ, είτε χρησιμοποιείτε σάκο είτε κάνετε πυγμαχία με πραγματικό αντίπαλο.

Από τον εξοπλισμό σας δεν πρέπει να λείπει η επίδεση (bandage), το προστατευτικό δοντιών (μασελάκι), οι επικαλαμίδες με το κουτουπιέ ή οι απλές επικαλαμίδες χωρίς κουτουπιέ και τα προστατευτικά μποτάκια.

Πηγή: https://www.vita.gr/

 

Σε τι βοηθούν τα παιδιά μας οι δουλειές του σπιτιού;

Previous article

Κράνμπερι για… δυνατό εγκέφαλο

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.

More in ΥΓΕΙΑ