ΥΓΕΙΑ

Μακροζωία: Περπατήστε επιπλέον 10 λεπτά και κερδίστε χρόνια

0

Νέα επιστημονική μελέτη αποκάλυψε πώς αρκούν μόλις δέκα έξτρα λεπτά περπάτημα για την πολυπόθητη μακροζωία.

Εάν οι περισσότεροι άνθρωποι περπατούσαν για μόλις δέκα επιπλέον λεπτά μέσα στην ημέρα (ή έκαναν κάποιο άλλο είδος μέτριας σωματικής δραστηριότητας) θα μπορούσαμε να συμβάλλουμε στην πρόληψη περισσότερων από από 110.000 θανάτους κάθε χρόνο, σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο JAMA Internal Medicine.

Αρκούν δέκα έξτρα λεπτά για μακροζωία

Πρόκειται για την πρώτη μελέτη στα πλαίσια της οποίας χρησιμοποιήθηκαν ανιχνευτές δραστηριότητας, για να εκτιμηθεί το ποσοστό της σωματικής δραστηριότητας που θα μπορούσε να αποτρέψει τους θανάτους.

Η εξαιρετικά ωφέλιμη δράση της φυσικής δραστηριότητας δεν αποτελεί νέο concept. Το αμερικανικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) συνιστά σε όλους τους ενήλικες να ασκούνται για τουλάχιστον 150 λεπτά κάθε εβδομάδα για να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου χρόνιων ασθενειών και στην πρόληψη του πρόωρου θανάτου.

Αυτό πρακτικά μεταφράζεται ανέρχεται σε 30 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα.

Πώς να προσθέσετε περισσότερη κίνηση

Ενώ οι ερευνητές εξέτασαν τις αυξήσεις της άσκησης σε βήματα των δέκα λεπτών, «οι αναλύσεις υποδεικνύουν ότι κάθε λεπτό άσκησης μετράει και ότι κάθε λεπτό έχει όφελος» επισημαίνουν οι ερευνητές.

Εάν δεν είστε δραστήριοι εδώ και αρκετό καιρό, αυτή η έρευνα σας δίνει το πράσινο φως για να ξεκινήσετε με μικρά και απλά βήματα.

Ένας περίπατος θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας ή να τονώσετε την ενέργειά σας το απόγευμα, αλλά υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει να θυμάστε: Πρώτον, θέλετε να είναι γρήγορος, να κάνετε δηλαδή δραστηριότητα μέτρια έως υψηλής έντασης.

Θα καταλάβετε ότι φτάσατε σε αυτό το επίπεδο, αν δυσκολεύεστε να διατηρήσετε μια συνομιλία.

Στη συνέχεια, όποια μορφή σωματικής δραστηριότητας κι αν επιλέξετε, θα πρέπει να φροντίσετε να την ακολουθήσετε. Για να το καταφέρετε, συνδυάστε το με κάτι που ξέρετε σίγουρα ότι θα κάνετε καθημερινά.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το περιβάλλον σας για περισσότερη σωματική δραστηριότητα, αντί για μια ειδική ρουτίνα άσκησης, παρκάροντας για παράδειγμα το αυτοκίνητό σας τέσσερα τετράγωνα μακριά από την δουλειά σας.

Πηγή: https://www.vita.gr/

 

Αυτισμός: Ποια παιδιά έχουν αυξημένο κίνδυνο; Πώς συνδέεται με την τηλεόραση

Previous article

Βιταμίνες: Ποιες θωρακίζουν τον οργανισμό σας

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

More in ΥΓΕΙΑ