ΥΓΕΙΑ

Περπάτημα – Ταχύτητα Vs χιλιόμετρα

0

Τι είναι καλύτερο, να περπατάμε γρήγορα ή περισσότερο;

Είτε μπορείτε να αφιερώσετε δέκα λεπτά είτε μία ώρα καθημερινά για περπάτημα, σας αξίζουν συγχαρητήρια γιατί και οι δύο ασκήσεις κάνουν καλό στην καρδιαγγειακή σας υγεία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τόσο το δυναμικό περπάτημα όσο και η πεζοπορία έχουν αρκετά οφέλη. Δείτε με ποιο τρόπο σας βοηθά να βελτιώσετε την υγεία σας κάθε ένα από αυτά τα δύο είδη άσκησης:

Τα οφέλη των σύντομων, γρήγορων περιπάτων

Σύμφωνα με τους ειδικούς, περίπου 15 λεπτά υψηλής έντασης περπάτημα ισοδυναμεί με περίπου 30 λεπτά μέτριας έντασης. Με τον τρόπο αυτό απολαμβάνετε όλα τα οφέλη της αερόβιας δραστηριότητας. Δηλαδή, δυναμώνει η καρδιά σας και μειώνεται ο κίνδυνος καρδιαγγειακών παθήσεων, βελτιώνεται η γνωστική λειτουργία και ενεργοποιείται το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Επιπλέον βελτιώνεται η διάθεσή σας.

Αλλά επειδή πολλά μπορούν να συμβούν σε 15 λεπτά, βεβαιωθείτε ότι δεν περπατάτε τόσο γρήγορα ώστε να καταλήξετε να βλάψετε τον εαυτό σας. Καθώς αυτό το είδος άσκησης συνοδεύεται από υψηλότερο κίνδυνο τραυματισμού, πριν ξεκινήσετε είναι απαραίτητο να κάνετε σωστή προετοιμασία.

Τα οφέλη από μακρύτερες, πιο χαλαρές βόλτες

Εάν έχετε χρόνο, μη διστάσετε να κάνετε μια μακριά, χαλαρή βόλτα. Θα βιώσετε πολλά από τα προαναφερόμενα οφέλη για την υγεία της καρδιάς σας, ενώ θα μειώσετε τον κίνδυνο τραυματισμού και θα ενισχύσετε την αντοχή σας. Με την πάροδο του χρόνου, το σώμα σας θα προσαρμοστεί στο να καλύπτει μεγαλύτερες αποστάσεις και θα μπορείτε να πατήσετε το «γκάζι» για να συνδυάσετε απόσταση και ταχύτητα.

Επιπλέον, μπορεί να διαπιστώσετε ότι αυτές οι βόλτες λειτουργούν για εσάς και ως διανοητικό time-out. Θυμηθείτε: Η άσκηση για την ψυχική σας υγεία είναι επίσης (αν όχι πιο σημαντική) από την άσκηση για το σώμα σας.

Συμπέρασμα: Mix & Match

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οποιοδήποτε είδος μέτριας έντασης προπόνησης πρέπει να συνδυάζεται με τουλάχιστον μία προπόνηση υψηλής έντασης την εβδομάδα ή κάθε δεύτερη εβδομάδα. Συνεπώς, ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία της καρδιάς σας είναι να εναλλάσσετε το δυναμικό περπάτημα με την πεζοπορία, με αυτό το ρυθμό.

Πηγή: https://www.vita.gr/

 

Ημέρα αποφάσεων για τον Τζόκοβιτς – Παραδέχθηκε ότι έσπασε την καραντίνα

Previous article

Τέσσερις καταρράκτες στην Ελλάδα που συγκλονίζουν

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.

More in ΥΓΕΙΑ