ΥΓΕΙΑ

Τα superfoods της καλής διάθεσης

0

Αυτά είναι μερικά από τα πιο θρεπτικά και απολαυστικά superfoods της καλής διάθεσης.

Νιώθετε λίγο πεσμένοι; Η κατανάλωση των πιο υγιεινών και θρεπτικών τροφών της φύσης, γνωστά και ως superfoods, μπορεί πράγματι να βοηθήσει. Αν και δεν μπορούν να μας χαρίσουν την απόλυτη χαρά, μια υγιεινή διατροφή γεμάτη φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχη πρωτεΐνη μπορεί να κάνει θαύματα όταν πρόκειται να σας χορτάσει, να τονώσει το σώμα σας και γενικά να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα.

Τα superfoods για διάθεση στα ύψη

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι δεν είναι εξαιρετικό μόνο για τα κρυολογήματα, καθώς αυτό το δημοφιλές ρόφημα είναι επίσης εξαιρετικό τονωτικό της διάθεσης. Το πράσινο τσάι περιέχει επίσης αντιοξειδωτικές ενώσεις που έχουν ιδιότητες καταπολέμησης του καρκίνου και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο άλλων χρόνιων ασθενειών.

Κόκκινη πιπεριά

Γνωρίζατε ότι οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν στην πραγματικότητα περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι; Αυτές οι πιπεριές, που είναι εξαιρετικά χαμηλές σε θερμίδες και πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, περιέχουν πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά για να βελτιώσουν τη διάθεσή σας, καθιστώντας το ένα απόλυτο χαρούμενο φαγητό.

Καρύδια

Τώρα υπάρχει ακόμα ένας λόγος να αυξήσετε τα καρύδια. Όχι μόνο αυτός ο ξηρός καρπός είναι ιδανικός για νόστιμα σνακ, είναι επίσης μια από τις λίγες φυτικές πηγές για υγιή ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ένα θρεπτικό συστατικό που είναι ευεργετικό τόσο για τον εγκέφαλο όσο και για η καρδιά. Χαρούμενος εγκέφαλος και χαρούμενη καρδιά; Καλύτερη διάθεση, φυσικά.

Κεφίρ

Αυτό το ρόφημα γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση είναι παρόμοιο με το γιαούρτι και προσφέρει πολλά προβιοτικά οφέλη για την υγεία. Η αναπλήρωση των ευεργετικών βακτηρίων στο έντερο σας πίνοντας κεφίρ μπορεί να βοηθήσει στην υποστήριξη της πέψης και την ενίσχυση της ανοσίας, με τους ειδικούς να τονίζουν την ευεργετική δράση και στην διάθεση.

Μπανάνα

Η βιταμίνη Β6 στις μπανάνες μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της γνωστικής εξασθένισης και στην μείωση των ενοχλητικών συμπτωμάτων της περιόδου. Επιπλέον, η μπανάνα παρέχει περίπου το 12% των ημερήσιων αναγκών σας σε φυτικές ίνες για καλύτερη πέψη.

Πηγή: https://www.vita.gr/

 

Νοσήσατε με COVID; – Έτσι θα επανέλθετε στις προπονήσεις σας

Previous article

Φαράγγι Βίκου: Το «Γκραντ Κάνυον» της Ελλάδας

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

More in ΥΓΕΙΑ