1_ΚΟΡΙΝΘΙΑ4_ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μ.Θελερίτη : Να αποφύγουμε τις λογικές των επενδύσεων all inclusive και να στοχεύσουμε στις μικρές και μεσαίες τουριστικές μονάδες

0

Η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Μαρία Θελερίτη , στο πλαίσιο του Αναπτυξιακού Περιφερειακού Συνεδρίου Πελοποννήσου , επισημαίνει στο sfedona.gr τους δυο βασικούς τομείς που πρέπει να εστιάσουμε για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου.

 

Ειδικά για την Πελοπόννησο έχει αξία να σταθούμε σε δύο παράγοντες: τον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό.

“Ο αγροτικός τομέας μπορεί να αποτελέσει βασικό μοχλό συνολικής ανάπτυξης και ανασυγκρότησης της υπαίθρου και της Περιφέρειας. Με δεδομένο ότι η Ελλάδα είναι μία χώρα που δεν μπορεί να στοχεύσει κυρίως στην ποσότητα,κύριος στόχος θα πρέπει να είναι η ανάδειξη ποιοτικών προϊόντων (μέσα από βιολογικές καλλιέργειες, την εναλλακτική κτηνοτροφία, τηνδιαπιστευμένη βιολογική μεταποίηση αγροτο-κτηνοτροφικών προϊόντων, κ.λπ.) που θα κάνουν την διαφορά.

Για να το πετύχουμε αυτό χρειαζόμαστε ισχυρές και σύγχρονες αγροτοκτηνοτροφικές επιχειρήσεις, καταρτισμένους αγρότες και αγρότισσες, ανάδειξη της αγροτικής καινοτομίας, συνεργασία με σύγχρονες μεταποιητικές και συνεταιριστικές επιχειρήσεις, αλλά και ταυτόχρονη ανάπτυξη των εμπορικών δικτύων. Οι συλλογικές δράσεις είναι μονόδρομος για οικονομίες που είναι δυναμικές, αλλά δεν έχουν μέγεθος ικανό να κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά.

Σε ό,τι αφορά τον τουρισμό θα πρέπει στην Πελοπόννησο να αποφύγουμε τις λογικές των επενδύσεων all inclusive και να στοχεύσουμε στις μικρές και μεσαίες τουριστικές μονάδες. Η ίδια η μορφολογία, οφυσικός,  πολιτιστικός και αρχαιολογικός πλούτος της Πελοποννήσου,το πλήθος των θρησκευτικών μνημείων, επιτρέπουν, αν δεν επιβάλλουν, τις συγκεκριμένες μορφές ανάπτυξης. Οι μονάδες αυτές, μάλιστα, θα μπορούν να συνδεθούν με αντίστοιχες μικρές ή μεγάλες μεταποιητικές επιχειρήσεις του αγροτικού τομέα για την ανάδειξη των τοπικών προϊόντων. Για παράδειγμα, οι δυναμικές ποικιλίες κρασιού πουπαράγονται στην Πελοπόννησο, (όπως είναι το Αγιωργίτικο και το Μοσχοφίλερο),θα έπρεπε να είναι στην πρώτη γραμμή των τουριστικών και επισιτιστικών μονάδων και το ίδιο θα πρέπει να γίνει με το ελαιόλαδο και τα τυροκομικά προϊόντα.

Η Πελοπόννησος μπορεί και οφείλει να αναδείξει την ιδιαίτερη ταυτότητά της.Μπορεί και οφείλει να σχεδιάσει το δικό της μοντέλο ανάπτυξης εκμεταλλευόμενη τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα”.

Τα μυστικά της βίλας του Άγγελου Σικελιανού

Previous article

Τι ζήτησαν οι Κορίνθιοι Επιχειρηματίες από τον Πρωθυπουργό της χώρας

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.