- Διαφήμιση -

Αιφνιδιαστική επίσκεψη στον ΕΦΚΑ Κορίνθου πραγματοποίησε σήμερα το πρωί ο υπουργός εργασίας Κωστής Χατζηδάκης συνοδευόμενος από τον υποδιοικητή του ΕΦΚΑ Νικόλαο Παγώνη.

Ο κ. Χατζηδάκης ενημερώθηκε για την πορεία της έκδοσης των συντάξεων ΟΓΑ που είναι εδώ και χρόνια σε καθυστέρηση, ενώ διαπίστωσε ιδίοις όμασι τα σοβαρά προβλήματα υποδομών που έχει ο ΕΦΚΑ Κορίνθου -ειδικά με την απουσία κλιματιστικών σωμάτων αλλά και σύγχρονων υπολογιστών συνδεδεμένων με το κεντρικό σύστημα (ΣΥΖΕΥΞΙΣ) του δημοσίου.

-Ανακαλύψτε το νέο e-shop του Βιβλιοπωλείου ΚΟΥΚΙΔΑ-

Ο υπουργός και ο υποδιοικητής του ΕΦΚΑ μίλησαν με ασφαλισμένους οι οποίοι δεν εξέφρασαν παράπονα για την εξυπηρέτηση τους από τους εργαζόμενους στον ΕΦΚΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Κόρινθο δεν παρατηρήθηκαν φαινόμενα παράτυπης απουσίας των εργαζομένων, όσοι έλειπαν είχαν κανονική άδεια. Έκπληξη εξέφρασε ο υπουργός από το γεγονός ότι το παλαιό κτίριο του ΟΑΕΕ στην Αγίου Νικολάου παραμένει ανενεργό, αν και ανήκει στον ΕΦΚΑ, όπως και για τις άθλιες συνθήκες εργασίας μέσα στον αφόρητο καύσωνα (ειδικά στον τρίτο όροφο ο κ. Χατζηδάκης παρατήρησε ότι «εδώ δεν μπορείς να σταθείς, όχι να δουλέψεις») και ζήτησε να γίνουν γρήγορες ενέργειες για να μπουν κλιματιστικά σώματα.

Στην συνέχεια ο υπουργός και ο υποδιοικητής είχαν συζήτηση με τον διευθυντή του ΕΦΚΑ Κορίνθου κ. Κουσουλό, πέρασαν από όλα τα γραφεία και μίλησαν με τους εργαζόμενους και τους πολίτες.

Σε ανάρτησή του ο Κωστής Χατζηδάκης ανέφερε ότι “μαζί με τον αρμόδιο υποδιοικητή του ΕΦΚΑ, Νίκο Παγώνη, διαπιστώσαμε ποσό σημαντικά είναι τα ραντεβού, καθώς αποφεύγονται οι ουρές και το γνωστό χάος. Τα ραντεβού δεν πρέπει να τα αλλάξουμε ποτέ! Βεβαίως, διαπίστωσα ξανά το γνωστό πρόβλημα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και τα τηλεφωνικά κέντρα. Αυτοί που καλούν, σε πολλές περιπτώσεις δεν βρίσκουν άκρη! Σε αυτό όμως θα έχουμε μια καλή απάντηση τις αμέσως επόμενες ημέρες, καθώς θα ξεκινήσει η λειτουργία του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου -επομένως και του ΕΦΚΑ-, που θα λειτουργεί σε επαγγελματική βάση με δωρεάν κλήσεις και 24 ώρες το 24ωρο. Θα αλλάξουν πολύ τα πράγματα με αυτό το νέο τηλεφωνικό κέντρο. Φυσικά, ζήτησα πληροφόρηση για την απονομή των συντάξεων: Οι γνωστές καθυστερήσεις και οι γνωστές προσπάθειες, οι οποίες όμως έχουν ενταθεί, και η βελτίωση θα γίνει ορατή σε όλους από το φθινόπωρο.

Όσον αφορά τις συνθήκες εργασίας και λειτουργίας ήταν απαράδεκτες! Δεν μιλάω μόνο για το γνωστό πρόβλημα με την έλλειψη ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τουλάχιστον για αυτό το θέμα έχει ξεκινήσει η επίλυση. Είχαν φτάσει ήδη οι πρώτοι καινούριοι υπολογιστές που είχαν παραγγελθεί, όπως γίνεται σε όλη την Ελλάδα, και θα ολοκληρωθεί η παράδοσή τους σταδιακά μέχρι το τέλος του χρόνου. Αναφέρομαι κυρίως στην προβληματική λειτουργία των air conditions -ορισμένα δεν λειτουργούσαν καθόλου μέσα στο κατακαλόκαιρο- και γενικότερα στην προμήθεια αναλώσιμων υλικών (toners κ.λπ.). Ενώ το θέμα για τα χαλασμένα air conditions είναι γνωστό εδώ και καιρό, υπάρχει ένα απίστευτο σούρτα φέρτα μεταξύ Κορίνθου, Τρίπολης και Αθηνών, για να δοθούν εγκρίσεις, παραεγκρίσεις κ.ο.κ. για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση.