- Διαφήμιση -

«Το εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης : Το καθολικό και πανελλαδικό εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στα στελέχη εκπαίδευσης, στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους»

Τα 1,6 εκατομμύρια άτομα άγγιξε χθες ο αριθμός των μελών της σχολικής κοινότητας Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων  που έκαναν τηλεκπαίδευση χωρίς να αναφερθεί κάποιο πρόβλημα .

-Ανακαλύψτε το νέο e-shop του Βιβλιοπωλείου ΚΟΥΚΙΔΑ-

Το υπουργείο Παιδείας χαρακτηρίζει ιστορικό το γεγονός καθώς συμβαίνει για πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά χρονικά της χώρας  μας.

Ειδικότερα , όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, χθες:

Α. Πάνω από 39.800 παράλληλες συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων και πάνω από 55.000 παράλληλες συνεδρίες Νηπιαγωγείων και Δημοτικών πραγματοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα (αριθμός που υπερβαίνει τα σχολικά τμήματα της χώρας και περιλαμβάνει και τη διενέργεια δοκιμαστικών συνεδριών και τηλεδιασκέψεων διδασκόντων).

Β. Χθες    πρώτη μέρα εισόδου των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας, με τη λειτουργία πάνω από 47.000 τμημάτων  παρουσιάστηκαν τεχνικά ζητήματα τα οποία   ία διορθώθηκαν.

Γ. Ετσι   σήμερα το απόγευμα η τηλεκπαίδευση  κύλησε  ομαλά σε όλες τις περιοχές της χώρας για όλα τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία (όπως συνέβη και το πρωί για όλα τα τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου).

Το υπουργείο Παιδείας τονίζει ότι:

Το εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης : Το καθολικό και πανελλαδικό αυτό εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στα στελέχη εκπαίδευσης, στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, που στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις αυτήν την τιτάνια προσπάθεια. Το εγχείρημα είναι πράγματι πρωτόγνωρο για τη χώρα μας.

Τα τεχνικής φύσεως προβλήματα: Προκλήσεις και αρρυθμίες πάντοτε θα υπάρχουν, αλλά το ζητούμενο είναι αυτές να επιλύονται άμεσα και να βελτιώνεται διαρκώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσο χρόνο τα σχολεία μας τελούν σε αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας.

Ψηφιακό άλμα:  Παρά τη συστηματική καπηλεία της υγειονομικής κρίσης από ορισμένους, τίποτα δεν μπορεί να ακυρώσει το ψηφιακό άλμα και τη μετάβαση που έχει συντελεστεί από την εκπαιδευτική κοινότητα.