in

Η Περαχώρα άκουσε τους δυνατούς παλμούς της καρδιάς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους Αγίους Θεοδώρους

Επιμέλεια Ρεπορτάζ: Γιάννης Β. Καραπανάγος
Οι κάτοικοι της Περαχώρας και οι θεατές των αγώνων αφουγκράστηκαν τους δυνατούς παλμούς της καρδιάς του μηχανοκίνητου αθλητισμού που χτυπούσε στην Περαχώρα, την Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017 και απόλαυσαν ένα μοναδικό θέαμα που πρόσφεραν απλόχερα οι αθλητές που συμμετείχαν στον 7ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ENDURO και του 3ου Νοτίου Ελλάδος, ανταμείβοντάς τους για την υπεράνθρωπη πολύωρη προσπάθειά τους με την παρουσία τους και τα χειροκροτήματά τους.
Μεταξύ των αγωνιζομένων και ο συγχωριανός μας Νίκος Λέκκας, ο οποίος κατέλαβε την πέμπτη θέση στην κατηγορία του.
Ο Νίκος Λέκκας
Ταυτόχρονα οι θεατές, με σύμμαχο τις άριστες καιρικές συνθήκες, θαύμασαν τις ικανότητες των αθλητών για να τρέξουν, τρεις ή δύο φορές, τα 60 χιλιόμετρα των χωμάτινων διαδρομών της περιοχής μας, που οι διοργανωτές είχαν χαράξει και είχαν σημάνει κατάλληλα, διαπιστώνοντας ότι η πλήρης κυριαρχία του αθλητή στην οδήγηση μιας μηχανής ENDURO αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα των συγκεκριμένων αγώνων.
Παρόντες ο Αντιδήμαρχος κ. Τάσος Σακελλαρίου στην εκκίνηση των αγώνων και ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Αλκ. Γκιώνης στην τελετή λήξης τους.
Ο Αντιδήμαρχος κ. Τάσος Σακελλαρίου
Η διοργάνωση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Οι διοργανωτές έκαναν ότι ήταν δυνατόν για να μην υπάρξουν προβλήματα και οι συμμετέχοντες, καθώς και οι επισκέπτες να αναχωρήσουν με τις καλύτερες εντυπώσεις, λαμβάνοντας υπόψη και το εύρος της διοργάνωσης, ενώ την προσπάθεια αυτή των διοργανωτών πλαισίωσε και ένας μεγάλος αριθμός εθελοντών, από την Περαχώρα.
Από αριστερά: Μίνα Γιαννούλη, Γιάννης Ν. Λογοθέτης, Φωφώ Παππά, Αθανασία Κολλιάκου, Γιώτα Μελέτη, Κωνσταντίνα Ράπτη, Μαρίκα Κολλιάκου, Σούλα Σιαφάκα, Μαρίκα Γεωργίου, Κώστας Παπαδημητρίου
Άξιοι συγχαρητηρίων οι πρωταγωνιστές-διοργανωτές του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Λουτρακίου-Περαχώρας, υπάλληλοι του Δήμου μας, όπως Παναγιώτης Δόσχορης, Θεμιστοκλής Σταύρου, Θανάσης Βλαχοδημήτρης και Μαρίνα Δρίτσα, αφού οι αγώνες είχαν τεθεί υπό την αιγίδα του, η συντονιστική επιτροπή του άτυπου σχηματισμού συνεργασίας συλλόγων και φυσικών προσώπων »ΑΘΛΟΣ+ΕΝΕΡΓΕΙΑ» για τη βοήθεια, οι κάτοικοι της Περαχώρας και οι εθελοντές που αγκάλιασαν το αθλητικό αυτό γεγονός και πρόσφεραν τη φιλοξενία τους, μεταξύ των άλλων, κερνώντας θεατές και αθλητές παραδοσιακά προϊόντα του χωριού μας.  
Αναμνηστικές πλακέτες επιδόθηκαν, από τους διοργανωτές, στον Δήμαρχο κ. Γκιώνη και στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Περαχώρας για τη συνδρομή τους στη διοργάνωση και διεξαγωγή των αγώνων.
Τη μουσική κάλυψη της εκδήλωσης είχε αναλάβει ο Μελέτης Θώδης, συνεργάτης του διαδικτυακού ραδιοφώνου της Περαχώρας »Περαία-Χώρα Radio News». 
Αριστερά ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Αλκ. Γκιώνης παραλαμβάνει την αναμνηστική πλακέτα 
Να σημειώσουμε ότι για την Περαχώρα ήταν το δεύτερο μεγάλο αθλητικό γεγονός, που βίωσε, μετά τον 4ο Ημιμαραθώνιο Δρόμο Σύζευξης Αρχαιολογικών Χώρων του ΑΘΛΟΣ+ΕΝΕΡΓΕΙΑ, που διεξήχθηκε την 8η Οκτωβρίου 2017. 

Μάλιστα, το ΑΘΛΟΣ+ΕΝΕΡΓΕΙΑ κλήθηκε από τους διοργανωτές να απονείμει και η κα Μαρίκα Γεωργίου, καθώς και ο κ. Παναγιώτης Παππάς, ως εκπρόσωποί του και εθελοντές των αγώνων EDURO, επέδωσαν έπαθλα σε νικητές.

Παίρνοντας τη νίκη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς ο Βασίλης Σιαφαρίκας έκλεισε με επιτυχία μία ακόμη χρονιά. Κατακτώντας στα 37 του χρόνια τον 12ο τίτλο Γενικής και τον 13ο σε κατηγορία, επιβεβαίωσε και πάλι πως είναι ο μεγαλύτερος αναβάτης του ελληνικού enduro.
89 συμμετέχοντες πήραν εκκίνηση στον τελευταίο φετινό γύρο του Πανελληνίου και του Κυπέλλου Νότιας Ελλάδας, με τον Βασίλη Σιαφαρίκα (Honda) και τον Γιάννη Παυλίδη (ΤΜ) να ρίχνονται αμέσως στη μάχη που θα έκρινε το φετινό πρωτάθλημα της Γενικής. Με τη μεταξύ τους βαθμολογική διαφορά στους μόλις τρεις βαθμούς, και οι δύο αναβάτες από τα Γρεβενά ήθελαν τη νίκη που αυτόματα θα οδηγούσε στην κατάκτηση του τίτλου.
Οδηγώντας σε εντυπωσιακό ρυθμό, οι δύο διεκδικητές έμειναν σε κοντινή απόσταση καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, τερματίζοντας με διαφορά μόλις τεσσάρων δευτερολέπτων. Τέσσερα δευτερόλεπτα μετά από εξίμιση ώρες αγώνα και με συνολικό χρόνο εντός των ειδικών πάνω από 35λεπτά! Μεγάλος νικητής ήταν ο Σιαφαρίκας, που ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις επτά ειδικές και με τη νίκη αυτή κατάφερε να συμπληρώσει 16 χρόνια επιτυχιών στον χώρο του ελληνικού Enduro.
Ε1 – Πρωταθλητής ο Παυλίδης
Επικρατώντας για μόλις 5” του περσινού πρωταθλητή Αλέξη Ζώρα (ΚΤΜ), ο Γιάννης Παυλίδης κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο στη “μικρή” κατηγορία και να στεφθεί Πρωταθλητής για τρίτη φορά στην καριέρα του. Παράλληλα ο 29 ετών αναβάτης της ΤΜ κατάφερε να ανεβάσει την ιταλική εταιρεία και πάλι στην κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος μετά από 17 χρόνια, όταν και Σταύρος Τσολερίδης κέρδιζε με δίχρονο ΤΜ 300 την κατηγορία Α3.  Στη δεύτερη θέση ο Ζώρας και πίσω του ο Παναγιώτης Κακολύρης (Yamaha).
Ε2 – Νίκη για τον Τρίγκα
Έχοντας εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο από τον προηγούμενο αγώνα, η εγκατάλειψη του Δημήτρη Βαγγελάκου (Yamaha) από μηχανική βλάβη δεν έφερε βαθμολογικές ανακατατάξεις. Την ευκαιρία άρπαξε ο Γιάννης Τρίγκας (Beta) που σημείωσε την πρώτη του φετινή νίκη και κλείδωσε τη δεύτερη θέση, μπροστά από τον Γιώργο Κοινωνά (Yamaha).
E3 – Αήττητος ο Σιαφαρίκας
Κερδίζοντας τη Γενική, ο Σιαφαρίκας κατάφερε να πάρει και τη νίκη στην Ε3 κλείνοντας τη χρονιά με ένα εντυπωσιακό σερί επτά νικών. Δεύτερη θέση για τον Χρήστος Παπαθεοδώρου (Honda) και τρίτη για τον Νίκο Βασιλείου με δίχρονη μοτοσυκλέτα (Beta).
Νέοι και Βετεράνοι
Μόλις δύο αναβάτες πήραν εκκίνηση στην κατηγορία των Νέων, κάτι που είχε συμβεί και στη Φλώρινα. Σίγουρα αυτό θα πρέπει να αφυπνίσει τους εμπλεκόμενους σχετικά με το μέλλον του αθλήματος… Ο Δημήτρης Μπάκας (Husqvarna) με δίχρονο 125 μπορεί να είχε εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο, ωστόσο για τρίτη φέτος κατάφερε μαζί με τη νίκη να μπει και στη δεκαπεντάδα της Γενικής κατάταξης.
Με τον Θανάση Γκαγκανάτσιο (ΚΤΜ) να έχει κατακτήσει τον τίτλο στους Βετεράνους και να απέχει από τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, η μάχη μεταφέρθηκε μεταξύ Μιχάλη Μιμίκου (KTM) και Πόλ Νικολάου (Husqvarna), με τον Χαλκιδαίο αναβάτη να χαρίζει στο νέο ψεκαστό δίχρονο της ΚΤΜ την πρώτη νίκη στη χώρα μας.
Με τον καιρό σύμμαχο
Οι συνθήκες του τελευταίου αγώνα της χρονιάς ήταν ιδανικές και αρκετός κόσμος βρέθηκε να περιφέρεται καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα στην ευρύτερη περιοχή της Περαχώρας Λουτρακίου. Η σχεδίαση του αγώνα ήταν αρκετά καλή και η μικρή απόσταση μεταξύ paddock και cross test βοήθησε στις μετακινήσεις. Δεν έκανε όμως το ίδιο και το διαφορετικό σημείο εκκίνησης-τερματισμού που επιλέχτηκε για μια τέτοια ειδική.
Τα χρώματα από έξι διαφορετικές εταιρείες μοτοσυκλετών στο parc ferme (Honda, TM, KTM, Yamaha, Beta, Husqvarna, Sherco) καθώς και η επανεμφάνιση της Gas Gas δείχνει πως υπάρχει η ζητούμενη δυναμική στο χώρο. Αυτό που οφείλει να γίνει είναι προσπάθεια να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του κόσμου. Χωρίς μεγαφωνική εγκατάσταση και ζωντανή περιγραφή (σπικάζ) κάτι τέτοιο είναι απίθανο να συμβεί. Το enduro είναι ιδιαίτερα δύσκολο στην παρακολούθησή του και πέρα από τους αγωνιζόμενους και τους μηχανικούς τους, δύσκολα μπορεί κάποιος τρίτος να ακολουθήσει την εξέλιξη του αγώνα.
Επίσης θα πρέπει κάποια στιγμή να μπει στο σύστημα μετάδοσης των αποτελεσμάτων η live προσωρινή κατάταξη του αγώνα. Το γεγονός θα βοηθήσει θεατές αλλά και ομάδες υποστήριξης κατά την διάρκεια του αγώνα. Συγκεκριμένα στον αγώνα του Λουτρακίου παρατηρήθηκε ένας λάθος από την ομάδα χρονομέτρησης στο πρώτο πέρασμα του Σιαφαρίκα από την Enduro test. Με το σύστημα να προσθέτει 40 δευτ. στο χρόνο του Γρεβενιώτη αναβάτη, το γεγονός δημιούργησε λανθασμένη εικόνα και αντιπαράθεση στην πορεία εξέλιξης του αγώνα.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Σχολια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Comments

0 comments

Τρίκαλα Κορινθίας: Ο Άγιος Δημήτριος και η “Άκρα Ταπείνωση”

Ο Χρίστος Δήμας φέρνει θέμα στην βουλή την υποβάθμιση του αρχαιολογικού χώρου και του μουσείου Νεμέας