- Διαφήμιση -

Καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει, η σαλάτα αρχίζει να μοιάζει με ιδανική επιλογή για γεύμα.

Η σαλάτα τροφοδοτεί τον οργανισμό σας με αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και φυτικές ίνες, κάνοντας τη διατροφή σας πιο πλήρη.  Αν και η κατανάλωση 1-2 μερίδων σαλάτας σε καθημερινή βάση είναι μια από τις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες που μπορείτε να έχετε, η προσθήκη πολύ λιπαρών dressing, αλλαντικών, τυριών και κρουτόν μπορεί να τη μετατρέψει σε ένα επιβαρυντικό για την υγεία και τη σιλουέτα σας πιάτο.

-Ανακαλύψτε το νέο e-shop του Βιβλιοπωλείου ΚΟΥΚΙΔΑ-

Αντικαθιστώντας ένα πλούσιο σε θερμίδες γεύμα με μια υγιεινή σαλάτα μπορείτε να ενισχύσετε το αδυνάτισμά σας.  Ωστόσο, πρέπει να χρησιµοποιήσετε τα κατάλληλα υλικά και στις σωστές ποσότητες έτσι ώστε το πιάτο σας να είναι γεµάτο µε θρεπτικά συστατικά, καλά λιπαρά αλλά και γεύση.

Πώς θα μετατρέψετε τη σαλάτα σε πλήρες γεύμα

*Προσθέστε πρωτεΐνη

Η προσθήκη πρωτεΐνης είναι απαραίτητη για να κάνετε τη σαλάτα σας πλήρες γεύμα. Η γαλοπούλα σε φέτες, το κοτόπουλο στη σχάρα ή βραστό, η ψητή μπριζόλα, ο καπνιστός σολομός, οι γαρίδες, ο τόνος σε νερό, τα χαμηλότερα σε λίπος τυριά ή τα βραστά αυγά αποτελούν καλές προσθήκες που θα ολοκληρώσουν τη σαλάτα σας, κάνοντάς τη πιο θρεπτική και χορταστική. Καλό θα είναι να αποφεύγετε τα τηγανητά, όπως κοτόπουλο ή γαρίδες, ή τα λιπαρά αλλαντικά, όπως μπέικον ή ζαμπόν, τα οποία εκτός από λίπη περιέχουν και πολύ αλάτι.

*Μην ξεχνάτε τους ξηρούς καρπούς

Σίγουρα, τα κρουτόν ταιριάζουν τέλεια στη σαλάτα σας, όμως σας επιβαρύνουν με αρκετές θερμίδες χωρίς να σας τροφοδοτούν με θρεπτικά συστατικά. Επομένως, αν θέλετε να προσθέσετε κάτι τραγανό και χορταστικό στη σαλάτα σας, αντικαταστήστε τα κρουτόν με κομμάτια καρυδιού. Τα καρύδια είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι καλά για την καρδιά και το νευρικό σας σύστημα, καθώς και φυτικές ίνες, τις οποίες το σώμα σας χρειάζεται για ένα υγιές πεπτικό σύστημα.

*Χαρίστε δροσερή γεύση προσθέτοντας φρούτα

Τα φρούτα θα προσθέσουν όχι μόνο χρώμα και γεύση στη σαλάτα σας, αλλά και πολλές έξτρα βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Δοκιμάστε λοιπόν να προσθέσετε σπόρους ροδιού, φέτες πράσινου μήλου, σταφίδες, σμέουρα ή βατόμουρα.

*Προσέξτε το dressing

Για να είναι η σαλάτα σας ένα πλήρες γεύμα, χρειάζεται και καλά λιπαρά. Μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο είναι ασφαλώς η καλύτερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε, ενώ σε συνδυασμό με λεμόνι ή ξίδι κάνει το πιο απλό και πιο υγιεινό dressing για τη σαλάτα σας. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε dressing του εμπορίου, βούτυρο και μαγιονέζα και θα εξοικονομήσετε εκατοντάδες θερμίδες.