-Διαφήμιση-

Η προδιαφήμιση για το νέο τουριστικό brand της Πελοποννήσου προκάλεσε την άμεση και έντονη αντίδραση του πρώην περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, ο οποίος με ανάρτηση του στα social ζήτησε να αποσυρθεί καθώς όπως ισχυρίζεται παραπαίει σε ναζιστικά σύμβολα.

Αναλυτικά η άποψη του κ. Τατούλη στην ανακοίνωση που ακολουθεί:

- Διαφήμιση -

Δημοσιοποιούμε το σήμα της «ντροπής» που επέλεξε ο κ.Νίκας ως ταυτότητα-brand της Πελοποννήσου. Με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο ναζισμό των SS (Ες – Ες), ήθελε να διαφημίσει την Πελοπόννησο ο κ.Περιφερειάρχης…!!!

 

Μετά την παρέμβαση μας και την κατακραυγή όλων των ειδικών για την τουριστική προβολή, ο κ.Νίκας το απέσυρε άρον άρον σαν… κλέφτης και το αντικατέστησε με προχειρότητα και με απόλυτη άγνοια, με ένα νέο αντιλειτουργικό και πέρα και έξω από τους κανόνες του σύγχρονου marketing.

 

 

Ποιος το αποφάσισε;  Με τι διαδικασίες επιλέγει; Πόσο στοίχισε;

Ζητάμε άμεσα την απόσυρση και του πρόχειρου, νέου σήματος.

Σε περίπτωση που κρίνει η Περιφερειακή Αρχή ότι πρέπει να αλλάξει το brand τουρισμού της Πελοποννήσου, οφείλει η νέα πρόταση να είναι αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου σχεδιασμού κατόπιν διαβούλευσης.

Αντί η Περιφερειακή Αρχή να ασχοληθεί με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας του τουρισμού και την αγωνία των επαγγελματιών, αντί να ασχοληθεί με την ακύρωση της Aegean προς τους προορισμούς του εξωτερικού από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, από λόγους καθαρά πολιτικής εμπάθειας και εμμονής, προσπάθησε να αντικαταστήσει εν κρυπτώ ένα βραβευμένο διεθνώς brand που προέκυψε μετά από διαγωνισμό, τα πνευματικά δικαιώματα του οποίου ανήκουν στη Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας.

Ντροπή…

Πέτρος Τατούλης

- Διαφήμιση -