Προ κορωνοϊού ανεβάζατε καθημερινά περιεχόμενο στους εταιρικούς σας λογαριασμούς στα social για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, χρησιμοποιούσατε διάφορες μεθόδους για on line διαφήμιση με στόχο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και δεν παραμελούσατε να κρατάτε σε σωστά επίπεδα την επικοινωνία σας με τους πελάτες.

- Διαφήμιση -

Ώσπου η πανδημία σας οδήγησε να αναστείλετε τη λειτουργία της επιχείρησή σας ολοκληρωτικά ή να συνεχίσετε μόνο μέσω τηλεφωνικών ή on line (e-shop) πωλήσεων. Βεβαίως υπάρχουν και οι επιχειρήσεις που λειτουργούν κανονικά τηρώντας τους κανόνες ασφαλείας και αυτό είναι πολύ σημαντικό για την αγορά. Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε να πάμε σε lock down καθώς οι συνέπειες στην οικονομία θα είναι ακόμα μεγαλύτερες.

Μένουμε σπίτι αλλά δεν σταματάμε την εξωστρέφεια της επιχείρησής μας. Επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Δεν θέλουμε να «πεθάνει» η σχέση που έχουμε χτίσει μέχρι σήμερα.

Πως λοιπόν διαμορφώνουμε την εταιρική μας επικοινωνία & διαφήμιση σε κάθε περίπτωση που αναφέρουμε παραπάνω. Αυτό που ισχύει σίγουρα για όλες ανεξαιρέτου τις επιχειρήσεις είναι πως δεν διακόπτουμε, επ’ ουδενί , την επικοινωνία με τους πελάτες μας. Οφείλουμε όμως να προσαρμόσουμε το περιεχόμενο στις συνθήκες που επικρατούν και φυσικά να αναπτύξουμε την εταιρική κοινωνική ευθύνη στο βαθμό που αντέχουμε.

Στο βίντεο που ακολουθεί η Νάνσυ Γιαννιδάκη ζήτησε απ΄την Κατερίνα Ζιαζιά, υπεύθυνη περιεχομένου και διαχείρισης εταιρικών λογαριασμών στα social με έδρα την Κόρινθο, να μας δώσει χρήσιμες συμβουλές ώστε να κρατήσουμε την επιχείρησή μας «ζωντανή» κατά τη διάρκεια αλλά και μετά του κορωνοϊού εποχή.

 

- Διαφήμιση -